Pracuji

Základní škola T. G. Masaryka Ivančice a partneři potřebují Váš souhlas k využití jednotlivých dat. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

NastaveníOK

Souhlas můžete odmítnout zde

X
ZŠ TGM Ivančice
Na Brněnce 1, příspěvková organizace

Dne 14. 5. jsme se my, jako třída, vydali na naši exkurzi do Prahy. Ráno jsme se sešli na nádraží v Ivančicích a vyrazili jsme směr Brno. Po příjezdu do Brna, jsme přestoupili na vlak, který nás odvezl do Prahy. Po příjezdu jsme se vydali na naši ubytovnu, na kterou jsme se dostali přes krásné Arkády Pankrác. Ubytovna byla malá, ale útulná, a také tam byl automat na kakao, kde jsme utratili většinu našich drobáků. Exkurze trvala od úterý 14. 5. až do pátku 17. 5.

1. DEN - úterý

Hned po příjezdu jsme se vydali na Pražský hrad, kde jsme obhlédli krásnou pražskou zahradu. Také jsme navštívili Karlův most a plno různých krásných pražských míst. První den byl únavný, jelikož jsme byli všichni utahaní z vlaku, ale na začátek jsme si to moc užili.

2. DEN - středa

Tento den byl asi nejzáživnější. Brzo ráno jsme navštívili Vyšehrad a rotundu sv. Martina. Na oběd jsme si zašli na Václavské náměstí. V tento den jsme byli i na Petříně, kam jsme vyjeli lanovkou. Pak jsme si zašli na Lennonovu zeď. Tento den jsme navštívili i miminka (neboli babies), a pak jsme měli srandu na pokojích.

3. DEN - čtvrtek

Tento den jsme navštívili památník heydrichiády, kde slečna vysvětlila vše jednoduše a zajímavě. Byla dost dobrá! Též jsme viděli Tančící dům a krásné, okouzlující Národní muzeum. V Národním muzeu byly zajímavé expozice. Nejvíce mě zaujala výstava minerálů a vývoj prvohor...

Také nesmím zapomenout na návštěvu Pařížské ulice a zajímavou expozici před Rudolfinem.

4. DEN - pátek

Ráno jsme si zabalili věci a vydali se na Hlavní nádraží. Tam jsme si uschovali věci a šli jsme se projít po Praze naposled za tento třídní výlet. Podívali jsme se do muzea Karlova mostu a pak jsme se jeli projet po lodičkách. Plavba byla úžasná! Pan kapitán byl moc ochotný a tato práce ho určitě moc baví. Projeli jsme se snad všude okolo Karlova mostu. Ve sluchátkách jsme poslouchali různé informace, které byly velice poučné. Pak jsme se vydali na vlak a pádili jsme domů.

Každý den jsme si dávali oběd na Václavském náměstí, a dokonce jsme jeden den potkali i pár celebrit. Terminátora Vémolu, Portyho, Bláhu...

Výlet jsme si moc moc užili, a také moc děkujeme panu průvodci Tomáši Holému, který Prahu zná jako svoje boty. Děkujeme!

autorka článku: Barbora Vallová, IX. D

Foto: žáci IX. D

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Školní parlament ZŠ TGM Ivančice

Odkaz na starý web školy

Nenech to být - schránka důvěry - pomoc při odhalování šikany